האו"ם יבדוק את התנהלות ישראל, לבני – "חפשו אותי"

דוד קורצווייל 1 Comment on האו"ם יבדוק את התנהלות ישראל, לבני – "חפשו אותי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תגובת ישראל להחלטת מועצת זכויות האדם

מועצת האו"ם לזכויות אדם העבירה החלטה על הקמת ועדת חקירה שתחקור את "פשעי המלחמה" שישראל פעלה ברצועת עזה.

הוועדה הוקמה ברוב של 29 מדינות שהצביעו בעד, 17 מדינות נמנעו וארצות הברית התנגדה.

שרת המשפטים לבני פרסמה ברשת החרתית את התגובה הבאה: "יש לי שתי מילים לומר על ההחלטה של מועצת זכויות האדם של האו"ם -חפשו אותי! אנחנו נמשיך לקבל החלטות למען בטחון אזרחי ישראל לפי המצפן המוסרי שלנו, צה"ל ילחם בטרור וימשיך לעשות המירב להימנע מפגיעה בחפים מפשע, ואתם תמשיכו לעודד את הטרור – כי זה בדיוק מה שההחלטה שלכם עושה".

ממשלת ישראל שגרה תגובה חריפה להחלטת מועצת האו"ם על חקירת המבצע בעזה. "ההחלטה שהתקבלה היום במועצת זכויות האדם של האו"ם היא פארסה, ועל כל אדם הגון בכל מקום לדחות אותה.

במקום לחקור את חמאס, שמבצע פשע מלחמה כפול כשהוא יורה רקטות על אזרחים ישראליים בזמן שהוא מסתתר מאחורי אזרחים פלסטיניים, מועצת זכויות האדם קוראת לפתוח בחקירה כנגד ישראל, שעושה מאמצים חסרי תקדים למנוע פגיעה באזרחים פלסטיניים, וזאת על ידי פיזור כרוזים, שיחות טלפון ושליחת מסרונים.

מועצת זכויות האדם צריכה להתחיל לחקור את החלטת חמאס להפוך בתי חולים לבסיסי מבצעים ובתי ספר למחסני נשק ולמקם סוללות טילים ליד מגרשי שעשועים, בתים פרטיים ומסגדים.

בהעדר הוקעה של השימוש השיטתי של חמאס במגנים אנושיים ובהאשמת ישראל במוות שנגרם כתוצאה ממדיניות חמאס הגרוטסקית של שימוש במגנים אנושיים, המועצה שולחת מסר ברור לחמאס ולארגוני טרור בכל מקום שהשימוש באזרחים כמגנים אנושים הוא אסטרטגיה יעילה.

בדומה לחקירה שהובילה לדו"ח גולדסטון הידוע לשמצה, דו"ח שבסופו של דבר המחבר חזר בו מהדברים שכתב, חקירה בידי בית משפט קיקיוני תסתיים באופן ידוע מראש.

התוצאה הצפויה היא הוצאת דיבתה של ישראל, ושימוש נרחב יותר של חמאס במגנים אנושיים. אלה שישלמו את המחיר יהיו לא רק ישראלים, אלא גם פלסטינים, כשהחמאס יכפיל בעתיד את מאמציו לנצל אותם כמגנים אנושיים".



1 תגובות

מיין תגובות